| Vis forrige tema :: Vis neste tema |
| Av |
Innlegg |
roarsvee
Ble medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 4
|
Skrevet: 08:11 Tir 07 Feb, 06 Tittel: Gps hundepeiler |
|
|
Er det noen som har hørt om Ericsson har kommet med en gps/hundepeiler?
Synes å ha lest om det, men finner ikke noe |
|
| Til toppen |
|
 |
ak
Ble medlem: 03 Feb 2006 Innlegg: 4
|
Skrevet: 01:08 Tor 09 Feb, 06 Tittel: |
|
|
| Leste om det i et av de svenske jaktbladene.. Så ut som det var en bra sak den egentlig. Vet den er tilsalgs i Norge, da jeg var på den store revejakta var det en av de som var med der som hadde den.. Huser ikke hvor den ble solgt, men mener prisen var rundt 15000.. |
|
| Til toppen |
|
 |
sverre
Ble medlem: 02 Mar 2007 Innlegg: 1 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: 12:27 Fre 02 Mar, 07 Tittel: |
|
|
Hei!
Jeg har benefon gps-peiler og er meget fornøyd. Jeg vet at kart og oppløsningen på ericsson er bedre, men syns at den telefonen er litt plastikk. Den jeg har er med stålramme og tåler litt mer, har svart/hvit-skjerm og må laste ned kart fra nettet og ikke via wap. |
|
| Til toppen |
|
 |
Ørjan
Ble medlem: 09 Jan 2008 Innlegg: 5 Bosted: flisa
|
Skrevet: 23:42 Ons 09 Jan, 08 Tittel: |
|
|
| min opplevelse av GPS peilere er att de er ikke godt nok utviklet enda jeg ville ha avventet ett to år før jeg ville kjøpe meg en. de kommer nok til og bli veldig bra men de er ikke bra nok enda. |
|
| Til toppen |
|
 |
Pål Dramstad
Ble medlem: 08 Des 2008 Innlegg: 1 Bosted: Hærland
|
Skrevet: 22:11 Man 08 Des, 08 Tittel: |
|
|
Hvis du jakter i områder med gsmdekning så er jo telefonvariantene aktuelle, men jeg ville hatt en Garmin Astro 220 med lang antenne til bruk hvor det ikke er telefon dekning.
Så får du bare følge på når signalrekkevidden faller ut.
Bruker Astro 220 på revehund og er godt fornøyd med den. Den har brukbar rekkevidde med lang antenne. (ca. 2-3km luftlinje i kupert terreng) hvis du står nogen lunde på samme høydemeter som hund.
mvh
Pål Dramstad |
|
| Til toppen |
|
 |
oler1122
Ble medlem: 01 Nov 2009 Innlegg: 1
|
Skrevet: 13:16 Søn 01 Nov, 09 Tittel: Garmin Astro hundepeiler |
|
|
Hei,
Jeg bruker også Garmin Astro på revehund, og synes den er veldig bra!
Det jeg er imponert over når det gjelder denne peileren er rekkevidden den har. Det står at den har en rekkevidde på opptil 11 km hos kartbutikken
Garmin Astro
Men jeg mener med sikkerhet at denne hundepeileren reker lenger en som så, det har jeg fått erfare flere ganger. |
|
| Til toppen |
|
 |
|